Gyakran ismételt kérdések
Lehet egyik Logosz irodából egy másik Logosz iroda címére székhelyet kötni?
Igen. Országos lefedettséggel rendelkezünk, összesen 23 irodánk van. Budapesten különböző kerületekben 14 helyen, vidéken pedig 9 városban található irodánk. Ezek közül választhatnak ügyfeleink székhely címet, így lehetőség van arra, hogy az egyik Logosz irodában egy másik Logosz iroda címére kérjék a szerződéskötést, nem kell emiatt messze utazniuk.
Milyen iratok szükségesek a székhelyszolgáltatási szerződés megkötéséhez?
Személyi igazolvány (helyette útlevél vagy jogosítvány is elfogadható), lakcímkártya, adókártya, alapító okirat vagy társasági szerződés és aláírásminta. Amennyiben a könyvelési szolgáltatásunkat is igénybe kívánja venni, akkor szükséges lesz még a Társadalombiztosítási kártya.
Mennyi időt vesz igénybe a székhelyszolgáltatási szerződéskötés?
Kb. 20-30 perc, amennyiben a szükséges iratok rendelkezésre állnak.
Kinek kell jelen lennie a székhelyszolgáltatási szerződés aláírásakor?
Az ügyvezetőnek személyesen jelen kell lennie a szerződéskötéskor. Amennyiben ez nem megoldható, úgy két tanús meghatalmazással meghatalmazott is eljárhat. Ebben az esetben kérjük, hogy a meghatalmazó ügyvezető okmányait fénymásolva hozzák el irodánkba.
A LOGOSZ-nál van ügyvéd vagy kell saját ügyvédet keresnem?
Ügyvédi háttérrel is rendelkezünk: 10 jogász dolgozik a Logosznál, így a cégalapításban, cégmódosításban, cégadásvételben is tudunk segíteni, mert nálunk mindent egy helyen elintézhet.
Nekem kell gondoskodnom a cégnévtábla kihelyezéséről?
Nem. A szerződéskötést követően az iroda gondoskodik a cégnévtábla elkészítéséről és kihelyezéséről, így Önnek ezzel már nincs további teendője.
Változott a cég ügyvezetője, mit kell ilyenkor a székhelyszolgáltatónál tenni?
Az ügyvezető változást az irodánkban mielőbb be kell jelenteni! Kérjük, hogy új szerződéskötéshez mindenképpen legyen kedves bármelyik Logosz irodánkba befáradni!
Meg lehet hosszabbítani a székhelyet?
Igen, lehetőség van a székhely újbóli meghosszabbítására 6, 12 vagy 24 hónapra. Minél hosszabb időtartamot választ, annál kedvezőbb lesz a székhelyszolgáltatás díja (havi lebontásban nézve).
Hogyan tudom meg, hogy levelem érkezett?
A Társaság részére érkezett levelekről email újtán értesítjük, amely tartalmazza a levél feladójának nevét.
Milyen gyakran kell bemenni a levelekért a székhelyirodába?
Mindenképpen be kell jönni az irodába legalább havonta egyszer a küldeményeket átvenni.
Meghatalmazott is elviheti a leveket?
Igen. Amennyiben nem tudja az ügyvezető átvenni a leveleket, abban az esetben kéttanús meghatalmazással a meghatalmazott részére is kiadjuk a Társaság küldeményeit.
A Logosz honlapján bruttó vagy nettó székhelyszolgáltatás árak vannak feltüntetve?
A honlapon nettó árak vannak feltüntetve, amihez hozzá kell számolni a 27%-os áfát. Az így kapott bruttó összeg fizetendő az irodában.
Lehet kártyával fizetni a székhelyszolgáltatás díját a Logosz irodákban?
Irodáinkban jelen pillanatban csak készpénzzel lehet fizetni. Kizárólag székhelyszolgáltatás meghosszabbítása esetén van lehetőség az átutalásos fizetésre is.
Milyen valutával lehetséges a fizetés?
Pénzváltásra nincs lehetőség, egyedül Forintot (HUF) fogadunk el.
Mikor, milyen időközönként kell fizetnem a székhelyszolgáltatásért?
Első alkalommal a szerződéskötéskor készpénzben kell az irodában a választott időtartamra (fél év, egy év, két év) vonatkozó összeget egy összegben kifizetni. Amennyiben lejárt a székhelyszolgáltatás, és meg szeretné hosszabbítani, úgy a választott időtartamra (fél év, egy év, két év) vonatkozó összeget bármely Logosz irodában kiegyenlítheti készpénzben, vagy kérjen díjbekérőt és akár utalhatja is az összeget.
A székhelycím, székhelyszolgáltatás bejelentésében tudnak segíteni?
A LOGOSZ Cégcsoport elvégzi székhelycím bejelentést a cégbíróság felé, ha a cégalapítást vagy változásbejegyzést nálunk készíti a cég. A székhelyszolgáltatás bejelentését a NAV felé is kell elvégezni egy formanyomtatvány kitöltésével. Ezt a cég könyvelője teljesíti. Ha partnercégünknél, a Kontír Professional Kft.-nél vesz igénybe könyvelői szolgáltatást, akkor ennek bejelentésével Önnek nem lesz már feladata.
Mit tartalmaz a székhelyszolgáltatás szerződésminta? Milyen adatok szükségesek a megkötéséhez?
A székhelyszolgáltatási szerződésminta, mint minden szerződés, tartalmazza a megbízott által vállalt kötelezettségeket és a szolgáltatás igénybevételének feltételeit és a szolgáltatás árát. A megkötéshez szükség van a székhelyszolgáltatást igénybe vevő személy és megbízó cég, illetve a megbízott gazdasági társaság egyértelmű beazonosításához szükséges adatokhoz.