Telefon ikon Telefonszámaink

Gyakran ismételt kérdések

Lehet egyik Logosz irodából egy másik Logosz iroda címére székhelyet kötni?

Igen. Országos lefedettséggel rendelkezünk, összesen 24 irodánk van. Budapesten különböző kerületekben 15 helyen, vidéken pedig 9 városban található irodánk. Ezek közül választhatnak ügyfeleink székhely címet, így lehetőség van arra, hogy az egyik Logosz irodában egy másik Logosz iroda címére kérjék a szerződéskötést, nem kell emiatt messze utazniuk.

Milyen iratok szükségesek a székhelyszolgáltatási szerződés megkötéséhez?

Személyi igazolvány (helyette útlevél vagy jogosítvány is elfogadható), lakcímkártya, adókártya, alapító okirat vagy társasági szerződés és aláírásminta. Amennyiben a könyvelési szolgáltatásunkat is igénybe kívánja venni, akkor szükséges lesz még a Társadalombiztosítási kártya.

Mennyi időt vesz igénybe a székhelyszolgáltatási szerződéskötés?

Kb. 20-30 perc, amennyiben a szükséges iratok rendelkezésre állnak.

Kinek kell jelen lennie a székhelyszolgáltatási szerződés aláírásakor?

Az ügyvezetőnek személyesen jelen kell lennie a szerződéskötéskor. Amennyiben ez nem megoldható, úgy két tanús meghatalmazással meghatalmazott is eljárhat. Ebben az esetben kérjük, hogy a meghatalmazó ügyvezető okmányait fénymásolva hozzák el irodánkba.

A LOGOSZ-nál van ügyvéd vagy kell saját ügyvédet keresnem?

Ügyvédi háttérrel is rendelkezünk: 10 jogász dolgozik a Logosznál, így a cégalapításban, cégmódosításban, cégadásvételben is tudunk segíteni, mert nálunk mindent egy helyen elintézhet.

Nekem kell gondoskodnom a cégnévtábla kihelyezéséről?

Nem. A szerződéskötést követően az iroda gondoskodik a cégnévtábla elkészítéséről és kihelyezéséről, így Önnek ezzel már nincs további teendője.

Változott a cég ügyvezetője, mit kell ilyenkor a székhelyszolgáltatónál tenni?

Az ügyvezető változást az irodánkban mielőbb be kell jelenteni! Kérjük, hogy új szerződéskötéshez mindenképpen legyen kedves bármelyik Logosz irodánkba befáradni!

Meg lehet hosszabbítani a székhelyet?

Igen, lehetőség van a székhely újbóli meghosszabbítására 6, 12 vagy 24 hónapra. Minél hosszabb időtartamot választ, annál kedvezőbb lesz a székhelyszolgáltatás díja (havi lebontásban nézve).

Hogyan tudom meg, hogy levelem érkezett?

A Társaság részére érkezett levelekről email újtán értesítjük, amely tartalmazza a levél feladójának nevét.

Milyen gyakran kell bemenni a levelekért a székhelyirodába?

Mindenképpen be kell jönni az irodába legalább havonta egyszer a küldeményeket átvenni.

Meghatalmazott is elviheti a leveket?

Igen. Amennyiben nem tudja az ügyvezető átvenni a leveleket, abban az esetben kéttanús meghatalmazással a meghatalmazott részére is kiadjuk a Társaság küldeményeit.

A Logosz honlapján bruttó vagy nettó székhelyszolgáltatás árak vannak feltüntetve?

A honlapon nettó árak vannak feltüntetve, amihez hozzá kell számolni a 27%-os áfát. Az így kapott bruttó összeg fizetendő az irodában.

Lehet kártyával fizetni a székhelyszolgáltatás díját a Logosz irodákban?

Irodáinkban jelen pillanatban csak készpénzzel lehet fizetni. Kizárólag székhelyszolgáltatás meghosszabbítása esetén van lehetőség az átutalásos fizetésre is.

Milyen valutával lehetséges a fizetés?

Pénzváltásra nincs lehetőség, egyedül Forintot (HUF) fogadunk el.

Mikor, milyen időközönként kell fizetnem a székhelyszolgáltatásért?

Első alkalommal a szerződéskötéskor készpénzben kell az irodában a választott időtartamra (fél év, egy év, két év) vonatkozó összeget egy összegben kifizetni. Amennyiben lejárt a székhelyszolgáltatás, és meg szeretné hosszabbítani, úgy a választott időtartamra (fél év, egy év, két év) vonatkozó összeget bármely Logosz irodában kiegyenlítheti készpénzben, vagy kérjen díjbekérőt és akár utalhatja is az összeget.

A székhelycím, székhelyszolgáltatás bejelentésében tudnak segíteni?

A LOGOSZ Cégcsoport elvégzi székhelycím bejelentést a cégbíróság felé, ha a cégalapítást vagy változásbejegyzést nálunk készíti a cég. A székhelyszolgáltatás bejelentését a NAV felé is kell elvégezni egy formanyomtatvány kitöltésével. Ezt a cég könyvelője teljesíti. Ha partnercégünknél, a Kontír Professional Kft.-nél vesz igénybe könyvelői szolgáltatást, akkor ennek bejelentésével Önnek nem lesz már feladata.

Bővebben

Mit tartalmaz a székhelyszolgáltatás szerződésminta? Milyen adatok szükségesek a megkötéséhez?

A székhelyszolgáltatási szerződésminta, mint minden szerződés, tartalmazza a megbízott által vállalt kötelezettségeket és a szolgáltatás igénybevételének feltételeit és a szolgáltatás árát. A megkötéshez szükség van a székhelyszolgáltatást igénybe vevő személy és megbízó cég, illetve a megbízott gazdasági társaság egyértelmű beazonosításához szükséges adatokhoz.

Bővebben

További találatok székhely témában itt.

keyboard_arrow_up